söndag 17 mars 2013

Tar energi......


1)  I morse när jag drog upp mina persienner möttes jag av denna syn.....det hade SNÖAT under natten.....vet inte om jag hörde något om det på "vädret".......

2) Och sen detta med att texten jag skriver till mina "sidoinlägg" (gadget) inte syns på bloggen men jag ser dem i Layout. Mystik.

Därför har jag bestämt mig för att till den som kan hjälpa mig, dvs som ger tips som fungerar,  skickar jag ett PRESENTKORT från interflora eller liknande på en VÅRBUKETT.

Skulle jag få flera genomförbara tips gäller först till kvarn......

Nu tror jag jag tar en busstur till stan. Bör pigga upp!

5 kommentarer:

  1. Önskar verkligen jag kunde hjälpa dej. Inte för presentkortets skull utan bara för att jag vill att du ska slippa lägga mer energi på detta krångel. Tycker du är fantastisk som inte tappat tålamodet. Det hade JAG gjort för länge länge sedan om det varit jag.

    Ska kolla i inställningarna på min egen blogg och se om jag kan komma fram till något vettigt. Värt ett försök iaf! :o)

    Ha en fin dag!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Har du "sparat inställningar"?!

    SvaraRadera
  3. Kan du berätta steg för steg hur du gör när du sätter in en gadget ,så kanske man kan säga vad det är för fel ,hjälper gärna ,Kram Nette

    SvaraRadera
  4. Nej lilla Maj jag kan inte hjälpa Dig med något.Eftersom jag
    bara skriver min blogg och inget mer.Det som kommer upp på
    mina sidor, finns ju redan i datan.Jaa Maj alla har blivit förvarnade för snön som kom. På tisdag skall det bli väldigt mycke mer snö. Södra Sverige värst enligt väderleksrapporten.
    Du har nog missat detta, tack vare allt annat med flytt och
    sådant.
    Hoppas någon kunnig kan hjälpa Dig med Dina data-bekymmer.
    kram från Harriet

    SvaraRadera
  5. Hej Maj, nu är jag här igen. Jag kollade på Google och slog upp
    Gadgets. Där fanns det information om Window och din
    sidpanel. Det var lätt att ta till sig.
    men om det är lika lätt att göra det,vet inte jag.
    kram

    SvaraRadera